10 Aralık 2007

Ayın şefi Aranıyor !  

7 Yorum var

Bir süredir aklımda başlatmayı düşündüğüm yeni bir etkinlik fikri vardı. Bu etkinlik diğerlerinden farklı olmalıydı. Aramızdaki yaratıcı mutfak dahilerini özendirmeliydi. Aslında mutfaga gönül vermiş olan bizler , hepimiz birer şefiz. İçimizdeki yaratıcılığı ortaya çıkarıp yeni tarifler oluşturabiliriz. Işte etkinliğin amacı, içimizdeki bu kıvılcımı ateşlemek, birbirimizle paylaşmak ve yeni şeyler öğrenmek ...

Etkinlik , AYIN SEFİ.blogspot.com adresinden herkes tarafından takip edilebilecek. İstiyorumki bu hepimizin aktif katılımı ile sahipleneceğimiz, blogu olan veya olmayan herkese ait yeni bir ortam olsun.

Peki bu nasıl bir etkinlik olucak...

Herşeyden önce heray belirlenecek olan 3 malzemenin kullanımı zorunlu olucak. Burda amaç farklı 3 değişik malzemeden yepyeni ve tamamen size özel bir tarif oluşturabilmek. Etkinliğin bir kategorisi hepimizin oyları ile ayın şefini seçmek, diğer bir kategori ise ayın sunumu -fotoğraflanmasını- belirleyerek o ayın yemek fotoğrafı birincisini seçmek olucak. Bütün tariflerin aynı gün ve aynı anda yayınlanması ile aynı 3 malzemeyi kullanarak herkesin ne kadar farklı tarifler ortaya çıkartabileceğine tanık olacağız.

Gelelim yeni etkinliğin kurallarına...
  1. Etkinliğe katılım tarihi her ayın ilk günü olucak.
  2. Her ay 3 değişik malzeme ile yeni bir tarif yaratılacak. Bu yemek olabilir veya tatlı olabilir. Amaç verilen bu malzemelerin üçününde hazırlayacağımız yemeğin içinde kullanılıyor olması.

  3. Hazırlanan tarifler, resimleri ile birlikte katılımcı bilgileri ( Katılımcı Adı, Katıldığı yer, Blog adresi) katılım tarihine kadar ayinsefi@gmail.com adresine e-mail ile gönderilecek.
  4. Tarifler her ay, belirlenen aynı günde , katılan tüm bloglarda aynı zamanda yayınlanacak. Blogu olmayan katılımcıların tarifleri ise Ayinsefi.blogspot.com adresinde yayınlanacak.

  5. Tüm tarifler linkleri ile birlikte Ayınsefi blogunda listelenecek ve herkesin oyu ile ayın en iyi tarifi ve en iyi sunumu seçilecek. Oylama her ayın 15'inde sona erecek ve blogda duyurulacak. Akabinde bir sonraki ay için 3 yeni malzeme duyurulacak.
  6. Birinci olan blog sahipleri istedikleri taktirde Ayın şefi ve Ayın sunumu logolarını bloglarında kullanabilecekler.
  7. Ay sonunda tariflerin tamamı yine bu blogda yayınlanıp arşivlenecek.
Ocak ayında başlatmayı düşündüğüm bu eğlenceli ve bir o kadar da öğretici olacağına inandığım etkinlik için desteğinizi ve katılımınızı bekliyorum.

Hertürlü yorumunuzu bana yazarsanız sevinirim.

Sevgiyle Kalın

ALEV

7 Yorum var: to “ Ayın şefi Aranıyor !


  • 12/12/2007 7:48 ÖÖ  

    Çok güzel bir etkinlik.İnşallah katılmak isetrim.Sevgiler


  • 12/12/2007 2:06 ÖS  

    Alevcim bu Avrupayi etkinliği başlattığın için teşekkürler canim :) oldukça eğlenceli ve bir o kadar da yaratıcılığı zorlayan bir etkinlik olacak! Benim desteğim sonsuz, elimden gelen neyse yapacağım, yaratıcılıksa yaratıcılıgın alasini yapacağım derrrrmişim. ;P
    Ama nedense oy verme olayi içime sinmedi, 1 kez başıma buna benzer bir olay kurabiye ye etkinliğinde gelmişti acıkcası memnun kalmamıstım...Umarım aynısı bu etkinliğin başına gelmez...
    Canım bilgileri Takvime ekliyorum...
    Bol şanslar
    ve tebrikler...
    öptm sevgiler :)


  • 12/12/2007 3:22 ÖS  

    Canım Alev, ne hoş bir düşünce...

    süpperr sevdim ben bu fikri.

    Mutlaka katılacağım.

    Sımmsıkı kucaklıyorum şekerrr.
    www.misssgibi.com


  • 12/13/2007 3:58 ÖÖ  

    harika ben varım...

    güzel bir etkinlik olacak...

    ellerine emeğine sağlık....

    disal.blogcu.com


  • 12/13/2007 9:50 ÖÖ  

    Evet gercekten guzel bir fikir bende katilmak isterim basarilar dilerim..
    http://benimmutfagim.net


  • 12/13/2007 3:45 ÖS  

    Alev,cigim Almanya'da televizyonda böyle bir yarisma vardi.3 ana malzemeden üc gurup farkli yemekler yapip programin sonunda ise jüri tarafindan degerlendiriliyordu.Gecenlerde eger bir gün etkinlik sahibi ben olursam böyle bir sey uygulayim diye aklimdan gecirmistim.
    *Seni bu güzel konu icin tebrik ediyorum.*
    Etkinlige farkli bir heyecan getirecegi kesin.Hem eglenip hem de bilgilenecegiz...HADI BAKALIM!


  • 12/14/2007 3:42 ÖÖ  

    Alevcigim benden de Merhaba...

    Blog aleminin sessiz takipcisi iken ben de yeni bir blog ile katildim araniza. Etkinligine bayildim.Insallah bende katilmak isterim.

    Sevgilerimle...

    Zehra

linkwithin

Related Posts with Thumbnails