23 Şubat 2010

Minik Prensesim 3 yasinda  

5 Yorum var




Yıllar ne cabuk geçiyor. 3 yıl bir çırpıda geçip gitti bile. Oysa güzel kızımı doğduğunda kucağıma aldığımı hatırlıyorumda sanki dün gibiydi. Şimdi 3 yaşına girdi ve ben hala inanmakta zorlanıyorum. Geçen hafta birtanemin doğum günü partisini arkadaşları ile birlikte kutladık inanılmaz mutluydu. Herkes bu sefer O'na hediyeler getirdi ve mumlarıda kendisi üfledi. Mum üfleme kısmı bizim en sevdiğimiz kısım. Sonra minicik elleri ile pastasını kesti arkadaşlarına dağıttı.

Canım kızım Allah sana sağlıklı sıhhatli nice güzel yaşlar nasip etsin inşallah.

Şimdilerde Mickey Mouse hastalığımız var. Bu yüzden pastasına Mickey Club House çizgi
filmindeki evi yapmayı istedim. Genelde pastalarımı krema ile süslemeyi tercih ediyorum. Şeker hamurunun tadı krema kadar lezzetli gelmiyordu bana ama bu sefer ilk defa kızımın pastası için şeker hamuru ile bir pasta yaptım. Bu benim ilk şeker hamuru ile kaplı doğum günü pastam oldu ve yaparken inanılmaz derecede keyif aldım. Zamanım olsaydı minik figürleride yapacaktım ama yetiştiremedim. Şeker hamuru ile fazla pratiğim olmadığından zaman kullanma konusunda açıkça zorlandım. Keşke daha öncede denemeler yapsaydım diye düşündüm çünkü ufak tefekde olsa hatalar vardı.

Keki, çikolatalı, yağlı kremalı ve çilekliydi. Daha önce birçok çikolatalı kek yapmıştım ama bu seferki tarif Rose's Heavenly Cakes" kitabından. Tarif inanılmaz güzel ve sanırım artık kekler hep bu kitapdan yapılacak :)



5 Yorum var: to “ Minik Prensesim 3 yasinda


  • 2/24/2010 9:32 ÖS  

    Nice yillara minik prenses!


  • 2/25/2010 4:59 ÖS  

    tekrar selamlar alev hanım. blogunuzu henuz gezdim. çoook beğendiğim ve faydalanabileceğim tarifleriniz var.heeepsi için ayri ayri ellerinize saglik derken,minik prensese hayatta;saglik,huzur,buyuuuuk başari ve buyuuuuuk mutluluklar diliyorum..
    görüsmek dileği ile, en içten sevgiler...


  • 2/26/2010 1:15 ÖS  

    Merhabalar, emin olun ki cok kolay... Bulundugum yerde yufka bulmak zor oluyor... Blogumun son günlerinde yayinladigim "Carsafsiz Börek" adi altindaki yayinin da ayni sekilde yapiliyor, oklava kullanmiyorsunuz gibi birsey... Mutlaka deneyin, ne kadar kolay ve zevkli oldugunu göreceksiniz... Sevgilerimle,


  • 3/01/2010 2:57 ÖS  

    Prensese mutlu yıllar olsun:)
    Bence pastan da cok guzel olmus ellerine saglık, devamını da bekleriz bu pastaların:)

    sevgilerimle,
    Figen Karavaş


  • 3/02/2010 8:38 ÖS  

    Guzel dilekleriniz icin tek tek tesekkur ederim.

linkwithin

Related Posts with Thumbnails