03 Nisan 2010

Blogumun ilk odulu  

7 Yorum var

Yine sessizleştim biliyorum ama bu aralar ailemiz nazarlara geldi desem sanırım beni anlayışla karşılarsınız. Ama sessizliği bloguma verilen güzel bir ödülle sona erdirmek güzel oldu. Ne guzel bir duygu bu, zaman harcayıp yarattığınız bir blogun başkaları tarafından da takip edilmesi üstelik beğenilip ödüllendirilmesi.  Benim için bugüne kadar en güzel ödül bloguma bırakılan mesajlar olmuştu ama şimdi yaratıcı bir ödülüm daha oldu. Çok teşekkür ederim sevgili Cintoş.

Ödülü alınca yerine getirilmesi gereken birkaç güzel kural varmış:

- Sizi ödüllendirene teşekkür edin,
- Sizi ödüllendirenin bloguna bağlantı verin,
- Ödülün logosunu yayınlayın
- 7 yaratıcı blogcuyu da siz ödüllendirin ve sayfalarına bağlantı verin,
- Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin,
- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Hakkımda söyleyebileceğim şeyleri seçmek çokda kolay olmadı. İnsan kendisi hakkında ilginç şeyleri pek bilemiyor ...

1- Çikolata bağımlısı biriyim. Sanırım blogumu takip eden herkes artık bu huyumu bilir.
2- Yemek kitapları hastasıyım. Zengin bir tatlı kitabı kolleksiyonu oluşturma yolunda emin adımlarla ilerlemekteyim.
3- Koşmayı hiç sevmem ama koşan insanlara hayran olurum.
4- Bir tatlı delisiyim ama çay ve kahveyi şekersiz içerim.
5- Yemek ve tatlı yapma konusunda maceracıyımdır. Yeni şeyler denemeyi severim.
6- Yön duygum biraz zayıftır beni kendi etrafımda çevirip bırak kaybolurum :)
7-  2 çocuk annesi olmama rağmen hala salıncakta sallanmaya bayılırım.

Gelelim bu ödülün bence en zor kısmına yani 7 blog seçmeye. Bu ödüller uzun zamandır dağıtıldığı için severek takip ettiğim tüm bloglar zaten ödüllü. Bu yüzden pek bir seçim yapamıyorum ve bende bu ödülü henüz almamış tüm blog yazarı arkadaşlarıma gönderiyorum.

İyi haftasonları

7 Yorum var: to “ Blogumun ilk odulu


  • 4/03/2010 5:03 ÖS  

    Hak ettiğin bir ödül kesinlikle.Kutlarım canım !!


  • 4/03/2010 6:21 ÖS  

    Canim, birtanecik arkadasim... Öncelikle ödülünü tüm kalbimle kutluyorum... Sen bu ve bunu gibi daha nice ödüllere layiksin... Verdigin her tarif ve yorumlarin öyle güzel, icten ve kaliteli ki.... Bu arada Tuz-Biber dergisinin bu ayki sayisini inceledin mi? Ben biraz önce baktim, senin ve benim kurabiyeler yanyana sayfalarda... Bundan dolayi da ayrica kutluyorum... Sevgilerimle, cok öpüyorum seni,,,,


  • 4/04/2010 2:56 ÖS  

    Canım umarım herşey yolundadır.
    Ödül için tebrik ederim.
    İlginç yönlerinden özellikle 3 tanesi benimle aynı, yemek ve tatlı kitapları delisi olmak ki korkarım bu bende hastalık seviyesinde :)) bir de 4. ve 5. şıklar.


  • 4/05/2010 12:06 ÖS  

    Ödül için tebrikler,benim bebek bloğumda büyür de bu günlerini görürüz umarım:)
    sevgiler


  • 4/12/2010 4:40 ÖS  

    Felicito ALEVcigim...


  • 4/15/2010 8:54 ÖÖ  

    Coookkk tesekkur ederim.


  • 12/31/2012 10:11 ÖÖ  

    başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler

linkwithin

Related Posts with Thumbnails