16 Aralık 2010

Etkinlik hakkinda  

4 Yorum var

Alerjisiz tarifler etkinligime cok guzel tarifler geldi. Hepinize cok cok tesekkur ederim. Fakat 2 gundur makinamdaki problemler ile ugrasiyorum ve sorunu hala cozemedim. Bana 1-2 gun daha izin verin harika tariflerle burada olacagim. Bu arada katilim tarihi bitmis olsa bile tarif gondermek isteyen arkadaslar lutfen bana mail atin. Tarifinizi veya blogunuzu memnuniyetle listeme dahil ederim.

4 Yorum var: to “ Etkinlik hakkinda


  • 12/17/2010 9:31 ÖÖ  

    Etkinlik icin tarif aklimda ne zamandir ama hayata geciremedim, bekle beni Alev!
    :)
    Kolay gelsin


  • 12/18/2010 4:11 ÖÖ  

    Narince Mutfak beni buraya yolladı :o) son yazım sizi de ilgilendirebilir. Tamamen bu etkinlikten habersiz yayınladım, ama gıda alerjisinden çok, bazı özel hastalıklarla boğuşan çocuklar için hazırlanmış tariflerin bulunduğu bir link paylaştım. Narince'nin vesilesiyle, sizin etkinliğinizden de bahsettiğim bir not ekledim yazımın sonunda. Sevgiler.

    http://acalya.blogspot.com/2010/12/hasta-cocuklara-ozel-tarifler.html


  • 12/18/2010 10:55 ÖÖ  

    Lama'cim

    Bekliyoruz merak etme.

    Acalya, tesaduf olmus ama cok guzel olmus. Tesekkur ederim link verdigin icin.


  • 2/26/2011 1:05 ÖS  

    sevgili alev,

    uzun zamandir sana ugramadim, fakat simdi gördüklerime bayildim. ellerine saglik.

    sevgiler,
    canan

linkwithin

Related Posts with Thumbnails